CATATAN POPULAR

Isnin, 22 Oktober 2012

Si CiLiK aFZa...


Inilah siCilikku Afza....

Dia memang kiut dan kecil molek orgnyer...tambahan plak skarang ni abahnye dah potong rambut dia ala-ala BOB CUT..(dalam diam2 rupanya pandai gak En Zali potong rambut ye...). Sekarang dia dah berumur 2th 5 bulan.Macam-macam yang dia dah pandai..Nama timangannya AJA..dia sendiri yg bahasakan diri dia camtu.

Apa yang nak aku ceritakan kat sini adalah tentang kaletah dan karenahnye...
Kaletahnya memang buat aku dan En Zali hepi sambil tersenyum dan ketawa bangga, sbb dia nakal tp bijak.....time tu, dialah "UCUP ACAM  IBU"...Tapi semua tu berubah bila aku sarat mengandungkan Si Kecil.
, sikapnya semakin banyak menguji kesabaranku. Adakala aku merasa tersangat tension dan penat melayan karenahnya....


( Ini semua mainan lama abang dia... dia punya ada 2 jer...)

Afza merupakan satu-satunya anak pompuan aku dan En Zali, dan dek kerana lama gak kami menantikan cahaya mata ke-dua ini, aku jadi terlalu sayangkan dia. Namun aku dan En.Zali x delah manjakan sgt dia sampai  x pukul atau marah kalau dia wat salah. Prinsip aku dan En Zali, kalau anak wat salah tetap kena marah. Cumanya aku lebih banyak bersabar dgn dia....

Namun aku redha dengan kurniaannya malahan aku ingin menikmati detik2 membesarkannya dengan sepenuh jiwa dan ragaku....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan